torsdag 2. januar 2014

Kino-date med Bieber..

I romjula var Helle, Marthe og jeg på kino for å se Justin Bieber's nye film.
Marthe er niese av Svein, 14 år og en virkelig Bieber-fan.

Her er julegaven hun fikk fra oss;

Jeg trodde nok hun kom til å bli fornøyd med julegaven, da det var et av ønskene hennes. Men at hun skulle bli så glad at hun fikk hele familien til å begynne å gråte var jo litt morsomt! 

Helle fikk være med, for hun har likt Bieber siden hun var 3 år (av en eller annen grunn), og å få se han på kino var jo kjempestort!
Før vi dro på kino, sa hun: "om noen ser på meg når jeg ser på Bieber på TV eller data, så blir jeg knallrød..." - og det stemmer, hun blir virkelig forlegen ;-) 

Her er iallefall to spente jenter; 



Marthe var iallefall fornøyd etter filmen - som var en dokumentar om hans siste turnè. 
Helle syntes det var veldig gøy å få se Bieber synge og danse, men syntes det var litt dumt det var på engelsk - for hun skjønte ikke hva de snakket om, og det kan jeg forstå! 
Jeg syntes det var helt greit å sitte og se på filmen,. Jeg falt til og med en liten tåre da handlingen var om Avalanna, som var en stor Bieber-fan, men som tapte kampen mot kreftsykdom da hun var 6 år.

Veldig greit å kunne gi opplevelser i julegave. I mange tilfeller kjøper man noe som mottaker kanskje ikke har noe glede/nytte av. Så kanskje blir det flere slike "gavekort" i julegave fremover? 


~Jeanette K~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar